New entries στην αγαπημένη μου εμπορική γειτονιά. 👚


Αν μια βόλτα στα καταστήματα ρούχων είναι η αγαπημένη σας έξοδο... 
Αν είστε διακοπές και θέλετε να δείτε τι κυκλοφορεί αρχές Αυγούστου στις εμπορικές γειτονιές ... 
Αν ετοιμάζεστε να φύγετε και θα θέλατε να πάρετε μια ιδέα για τα τελευταία σας ψώνια...
Εδώ σας έχω εικόνες από τα trends που κυκλοφορούν στον αγαπημένο δικό μου προορισμό.
Το υλικό που έχω μαζέψει δεν είναι αρκετά μεγάλο γιατί η επίσκεψη μου ήταν σύντομη και σε ορισμένα καταστήματα.













































 








Υ.Γ. Δεν υπάρχει καμία σχέση συνεργασίας με κανένα κατάστημα από αυτά που σας βάζω φωτογραφίες κάθε φορά. Είναι δική μου επιλογή και μου αρέσει να δείχνω και σε εσάς αυτά που βλέπω. Γι αυτό και δεν αναφέρω ονόματα και τοποθεσίες.

Κείμενο: Μ. Στρατή
Φωτογραφία: Μ. Στρατή
stratimina68.blogspot.gr





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)