Δύο καταπληκτικά προϊόντα για κανονικά και ξηρά μαλλιά.

Την NATURA SIBERICA την γνώρισα πριν 3 χρόνια όταν είχα αγοράσει ένα κουτί καλλυντικών από την Glowbox και είχε μέσα μία ενυδατική κρέμα σώματος από την εταιρεία αυτή. 

Έμεινα τόσο ευχαριστημένη που προσπάθησα να βρω και άλλα προϊόντα της.
Και όντως το ένα ήταν καλύτερο από το άλλο... 
Είναι μια εταιρεία παγκοσμίως γνωστή με βιολογικά, οργανικά φυσικά προϊόντα καλλυντικών και ομορφιάς.

Σήμερα θα σας παρουσιάσω δύο άλλα προϊόντα της που είναι τέλεια για μαλλιά κανονικά και ξηρά. 
Τα χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό και βλέπω στα μαλλιά μου, που ήταν ταλαιπωρημένα και αφυδατωμένα από τις βαφές, μεγάλη αλλαγή.



Το πρώτο είναι το σαμπουάν: 
OBLEPIKHA SIBERICA PROFESSIONAL. oblepikha shampoo. (no sls, no parabens)




Καθαρίζει απαλά και ενυδατώνει τα μαλλιά. 
Οι βιταμίνες και τα αμινοξέα που περιέχει τα ενυδατώνουν θρέφουν την τρίχα σε βάθος και την κάνουν ανθεκτική στο να μην σπάει.
Tο κουκουνάρι και τα έλαια από Ιπποφαές τους δίνουν  λάμψη και όγκο. 
Τα προετοιμάζει για το styling που το κάνει ευκολότερο.


Το δεύτερο προϊόν είναι το:
 OBLEPIKHA SIBERICA PROFESSIONAL. 
oblepikha conditioner 
(no sls, no parabens)

Ενυδατώνει τα μαλλιά τα θρέφει σε βάθος και τους δίνει απίστευτη λάμψη. Αναπληρώνει την υγρασία της τρίχας και την προετοιμάζει για το styling με θερμότητα. 



Τα προϊόντα της εταιρείας υπάρχουν σε επιλεγμένα φαρμακεία 

{Αυτό που  διαβάσατε παραπάνω δεν είναι διαφήμιση. Δεν έχω καμία σχέση συνεργασίας με την εταιρεία. Απλά σας γράφω την γνώμη μου για ένα προϊόν που μου άρεσε όπως έχω κάνει και άλλες φορές για άλλα προϊόντα.}
κείμενο: Μ.Στρατή
φωτογραφία: Μ. Στρατή
stratimina68.blogspot.gr












Σχόλια

  1. Καλημερα Μίνα μου δεν το ηξερα αυτό το προιον θα το εχω υπόψη μου!
    Φιλάκια πολλα!
    Καλή μεγαλοβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Μ Εβδομάδα Ρένα μου. Γενικά αυτή η εταιρεία έχει υπέροχα προϊόντα και σε καλές τιμές. Να είσαι καλά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)