Η σύζυγος, ο υδραυλικός και ο ηλεκτρολόγος. ΑΝΕΚΔΟΤΟ




Μπαίνει ο σύζυγος κουρασμένος στο σπίτι από την δουλειά.
Μόλις έφαγαν του λέει η γυναίκα του:
- Βαγγέλη μου, χάλασε στην κουζίνα η βρύση. Μπορείς να μου την φτιάξεις γιατί θέλω να πλύνω τα πιάτα;
- Καλά είσαι με τα καλά σου; Τι με πέρασες για κανένα υδραυλικό;
Μετά από δυο μέρες μόλις γύρισε ο σύζυγος από την δουλειά του λέει η γυναίκα του:
- Αγάπη μου, σήμερα όπως μαγείρευα έπεσε η ασφάλεια στον πίνακα και δεν λειτουργεί η κουζίνα. Προσπάθησα να την ανεβάσω αλλά πέφτει. Μπορείς να ρίξεις μια ματιά σε παρακαλώ;
- Μα καλά τι με πέρασες; Για κανένα ηλεκτρολόγο;
Πέρασαν οι μέρες και ένα μεσημέρι που γύρισε ο σύζυγος και είχαν φάει, λέει στην γυναίκα του:
- Δεν μου λες αγάπη μου, έφτιαξες την βρύση και τα ηλεκτρικά;
- Τώρα... εδώ και μέρες. Φώναξα έναν υδραυλικό και έναν ηλεκτρολόγο.
- Φαντάζομαι πόσα λεφτά σου πήραν;
- Κοίτα... Τους ρώτησα τι θέλουν και μου είπαν να τους κάνω ένα καφέ ή να τους "καθόμουν".
- Συγχαρητήρια καρδιά μου. Την βγάλαμε μόνο με δυο καφέδες.
- Μα καλά αγάπη μου! Τι με πέρασες για καμιά καφετζού;

Κείμενο: Μ. Στρατή
stratimina68.blogspot.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)