Το προϊόν που κάνει το ντεμακιγιάζ παιχνίδι


Σήμερα θα γράψω για ένα προϊόν που έχω λατρέψει τον τελευταίο καιρό που το έχω γνωρίσει.
Μιλάω για ένα καινοτόμο γάντι, που με φυσικό τρόπο σε βοηθάει να αφαιρέσεις το μακιγιάζ από το πρόσωπό σου.
Αυτό είναι το μοναδικό, GLOV HYDRO DEMAQUILLAGE.


Το GLOV λοιπόν σε κάνει να ξεχάσεις ότι ήξερες μέχρι τώρα για το ντεμακιγιάζ.

Είναι ένα γάντι που το μυστικό του κρύβεται στις πολύ λεπτές ίνες που έχει, πιο λεπτές και από αυτές του βαμβακιού. 
Η καινοτομία του;
Αφαιρεί  το μακιγιάζ, (ακόμη και το αδιάβροχο) και συγχρόνως καθαρίζει το δέρμα από τους ρύπους και την σκόνη, απλά και μόνο με νερό.
Με αυτόν τον τρόπο δεν ταλαιπωρείς το δέρμα σου με χημικά που υπάρχουν σε προϊόντα ντεμακιγιάζ.


Τρόπος χρήσης: Βρέχεις το γάντι με νερό και αφαιρείς το μακιγιάζ πρώτα από τα μάτια και μετά από όλο το πρόσωπο. Μετά πλένεις το γάντι και το αφήνεις από το κρεμαστράκι που έχει πάνω του κάπου να στεγνώσει. 
Αφήνει το δέρμα σου απαλό και βελούδινο και έτοιμο να δεχτεί την κρέμα ημέρας ή νύχτας που χρησιμοποιείς. 

{Αυτό που  διαβάσατε παραπάνω δεν είναι διαφήμιση. Δεν έχω καμία σχέση συνεργασίας με την εταιρεία. Απλά σας γράφω την γνώμη μου για ένα προϊόν που μου άρεσε όπως έχω κάνει και άλλες φορές για άλλα προϊόντα.}

Φωτογραφία: Μ. Στρατή
Κείμενο: Μ. Στρατή


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)