Το μαγικό μαύρο προϊόν που κάνει λευκά δόντια.

{Αυτό που θα διαβάσετε παρακάτω δεν είναι διαφήμιση. Δεν έχω καμία σχέση συνεργασίας με την εταιρεία. Απλά σας γράφω την γνώμη μου για ένα προϊόν που μου άρεσε όπως έχω κάνει και άλλες φορές για άλλα προϊόντα.}

  
Σήμερα θα σας μιλήσω για μία οδοντόκρεμα που αγόρασα εδώ και λίγες μέρες από το φαρμακείο της περιοχή μου.
Δεν ήξερα πως είχε φέρει τα γνωστά προϊόντα της "NATURA SIBERICΑ" και μόλις τα είδα στα ράφια του φαρμακείου το πρώτο πράγμα που αγόρασα ήταν αυτή. 
Σας μιλάω για την οδοντόκρεμα "POLAR NIGHT"!

Είχα ακούσει πολλά για το συγκεκριμένο προϊόν ενώ ξέρω πόσο καλή εταιρεία είναι και σας είχα ανεβάσει και παλαιότερα προϊόντα της. Είναι μία εταιρεία που χρησιμοποιεί ως βασικά συστατικά  άγρια βότανα και χόρτα της Σιβηρίας και της Άπω Ανατολής και φτιάχνει πιστοποιημένα καλλυντικά.   
Η συγκεκριμένη οδοντόκρεμα αποτελείται από ενεργό άνθρακα που κάνει ασφαλή λεύκανση των δοντιών και βαθύ καθαρισμό.
Θα δείτε διαφορά από την πρώτη μέρα που θα την χρησιμοποιήσετε. Και σας μιλάω ειλικρινά!

Το πρώτο που σκέφτεσαι είναι πως ένα μαύρο προϊόν κάνει τόσο λευκά δόντια.
Και όμως...
Μέσα σε λίγες μέρες καθαρίζει το σμάλτο των δοντιών και το κάνει αστραφτερό και λείο. 
Νιώθετε το στόμα σας καθαρό και γεμάτο φρεσκάδα.
Οδηγίες: Εφαρμόστε μια μικρή ποσότητα οδοντόκρεμας πάνω στην οδοντόβουρτσα. Βουρτσίστε τα δόντια σας όπως κάνετε και άλλες φορές επιμελώς. Καλό είναι να γίνεται μετά από κάθε γεύμα ή τουλάχιστον δύο φορές την βδομάδα. 
ΔΕΝ ΠΕΡΙΈΧΕΙ: SLS, PARABEN, ΦΘΌΡΙΟ   

Κείμενο: Μ. Στρατή
Φωτογραφία: Μ. Στρατή
stratimina68.blogspot.gr


   

Σχόλια

  1. Πολύ ενδιαφέρον δεν την ήξερα!
    Χάρηκα που σε γνώρισα και απο κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ρένα μου. Και εγώ χάρηκα. Ελπίζω να τα λέμε από εδώ και πέρα. Όντως το προιον αυτό είναι καταπληκτικό!!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν