Ο κακόμοιρος ο Μπάμπης... (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)


Στην ουρά για το ταμείο της τράπεζας, συναντιούνται δυο φίλοι που είχαν να βρεθούν από τα χρόνια που ήταν φοιτητές. Αγκαλιάζονται, φιλιούνται και αρχίζει ο ακόλουθος διάλογος:
- Βρε Κυριάκο, τι συγκίνηση είναι αυτή που σε είδα. Να κανονίσουμε να βρεθούμε κάποιο βραδάκι να τα πούμε καλύτερα.
- Ευχαρίστως Γιώργο μου. Πες μου πότε θες και θα το κανονίσω.
- Τι θα έλεγες να τα πούμε αυτή την Δευτέρα;
- Την Δευτέρα δεν μπορώ Γιώργο μου. Έχει να πάει για ψάρεμα ο Μπάμπης.
- Τότε να πούμε την Τετάρτη το βράδυ.
- Ούτε την Τετάρτη μπορώ γιατί ο Μπάμπης θα βρεθεί με τους συναδέλφους του.
- Ας βρεθούμε τότε το άλλο Σαββατοκύριακο.
- Τότε είναι που δεν θα μπορώ. Το άλλο Σαββατοκύριακο ο Μπάμπης θα φύγει στην Ιταλία. 
- Μα καλά βρε Κυριάκο! Ποιος είναι αυτός ο Μπάμπης που εξαρτάται από αυτόν πότε θα βγεις εσύ;
- Κοίτα, τον Μπάμπη εγώ δεν τον ξέρω! Αλλά όταν αυτός φεύγει να πάει κάπου εγώ πάω με την γυναίκα του...

Κείμενο: Μ. Στρατή




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν