Να πάω για ψάρεμα ή μήπως...



Δουλεύουν σε μια εταιρεία τρεις φίλοι. Ιταλός ο ένας, Ισπανός ο δεύτερος,  Έλληνας ο τρίτος.
Έχουν αποφασίσει εδώ και μέρες να πάνε για ψάρεμα την Κυριακή το πρωί.
Αφού λοιπόν έφτασε η μέρα, συναντήθηκαν το ξημέρωμα  άνοιξαν τα καλάμια τους και άρχισαν να ψαρεύουν.

Μετά από λίγη ώρα γυρίζει ο Ιταλός και τους λέει:

-  Που να σας πω τι είπα στη γυναίκα μου για να με αφήσει να έρθω για ψάρεμα!

- Τι της είπες; ρώτησε ο Ισπανός.

- Ότι θα την πάω το άλλο Σαββατοκύριακο σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο με spa  και θα της δώσω την πιστωτική μου κάρτα να κάνει ότι θέλει.

- Εγώ να δεις τι της έταξα! Συνέχισε να λέει ο Ισπανός.
Της είπα πως θα της πάρω το σαλόνι που εδώ και καιρό έχει βάλει στο μάτι και δεν της το αγόραζα γιατί ήταν ακριβό.

Ο Έλληνας τα άκουγε όλα αυτά και κουνούσε το κεφάλι του.

- Τι κουνάς το κεφάλι σου, εσύ δηλαδή πώς κατάφερες και ήρθες; Ρώτησαν οι άλλοι δύο με μια φωνή.

Και ο Έλληνας τους λέει:

- Κοιτάξτε, τα πράγματα είναι απλά. Έβαλα το ξυπνητήρι χθες βράδυ να με ξυπνήσει στις 4.30. Στις 4.30 λοιπόν όταν άρχισε να χτυπάει σκουντάω την γυναίκα μου και της λέω. <<Θα κάνουμε σεξ ή να πάω για ψάρεμα;>> 
Και μου απαντά... <<Πάρε ένα μπουφάν μαζί σου μπορεί να κάνει κρύο>>.


κείμενο: Μ. Στρατή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)