Οι ξανθιές και το προφίλ. (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Επιλέγονται τυχαία από μια εταιρεία στατιστικής 10 ξανθιές για να τις τσεκάρουν στο πόσο έξυπνες είναι. Μπαίνει η πρώτη και της δείχνουν μια φωτογραφία με έναν άντρα. Την ρωτάει ο εξεταστής:
- Θέλω να μου πεις τι βλέπεις σε αυτή την φωτογραφία;
- Βλέπω έναν άντρα που έχει μόνο ένα αυτί.
- Μα τι λες κοπέλα μου. Δεν μπορείς να καταλάβεις τόση ώρα πως ο άντρας που βλέπεις έχει γυρίσει προφίλ. Σε παρακαλώ πολύ πήγαινε έξω.
Τσαντισμένος ο εξεταστής φωνάζει την δεύτερη ξανθιά να μπει μέσα και της δείχνει την ίδια φωτογραφία.
- Για πες μου σε παρακαλώ, τι βλέπεις σε αυτή την φωτογραφία;
- Βλέπω έναν κύριο που έχει ένα μάτι.
- Καλά κοπέλα μου, ούτε εσύ μπορείς να καταλάβεις πως ο άνθρωπος έχει γυρίσει προφίλ; Πέρασε έξω σε παρακαλώ και πες στην επόμενη να περάσει.
Για να μη σας τα πολυλογώ και οι υπόλοιπες 7 κοπέλες που πέρασαν είπαν τις ίδιες απαντήσεις. Ή ότι ο εικονιζόμενος είχε ένα αυτί ή ότι είχε ένα μάτι.
Απελπισμένος ο εξεταστής φωνάζει και την δέκατη ξανθιά κοπέλα. Της δείχνει την φωτογραφία και της λέει:.
- Πες μου τι βλέπεις εδώ αλλά πρόσεξε, μη μου πεις και εσύ πως βλέπεις έναν άντρα με ένα μάτι και ένα αυτί.
- Δεν θα σας πω αυτό.  Εγώ  βλέπω έναν άντρα που σίγουρα φοράει φακούς επαφής. 
Παθαίνει σοκ ο εξεταστής, μπαίνει στον υπολογιστή ψάχνει τα στοιχεία του άντρα και βλέπει πως όντως φοράει φακούς επαφής. Έκπληκτος γυρίζει στην ξανθιά και την ρωτάει:
- Μα καλά κοπέλα μου, πως κατάλαβες πως ο άντρας αυτός φοράει φακούς;
- Μα είναι πολύ απλό και ένας χαζός θα τα καταλάβαινε. Που να στηρίξει τα γυαλιά του με ένα μάτι και ένα αυτί...!!!!!! 

stratimina68.blogspot.gr

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν