Ο μικρός Αντωνάκης και οι μαντικές του ικανότητες. (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Ο μικρός Αντωνάκης και οι μαντικές του ικανότητες


Γυρίζει ο μπαμπάς αργά από το γραφείο στο σπίτι και πάει στο δωμάτιο του μικρού Αντωνάκη να του δώσει ένα φιλί.
Πριν μπει στο δωμάτιο ακούει τον μικρό να κάνει την προσευχή του και να λέει:

 - Καλέ μου Θεούλη σε παρακαλώ, θέλω να έχεις καλά τον μπαμπά μου, την μαμά μου, τον παππού μου και θέλω να δώσεις χαιρετίσματα στην γιαγιά μου και να της πεις ότι την αγαπώ. 

Την άλλη μέρα το μεσημέρι πέθανε η γιαγιά του Αντωνάκη. Σοκαρισμένος ο πατέρας απορεί πως ο γιος του το είχε προβλέψει.

Μετά από 10 μέρες γυρίζει πάλι αργά και πάει να φιλήσει τον γιο του. Πριν μπει στο δωμάτιο ακούει τον μικρό να λέει στην προσευχή του:

- Θεούλη μου σε παρακαλώ, να έχεις καλά τον μπαμπά μου, την μαμά μου και να δώσεις πολλά πολλά χαιρετίσματα στον αγαπημένο μου παππού.

Την άλλη μέρα το πρωί πεθαίνει και ο παππούς. 

Σοκαρισμένος για δεύτερη φορά ο πατέρας σκέφτεται πως αυτό δεν ήταν τυχαίο και πως ο γιος του έχει μαντικές ικανότητες.

Πέρασε ένας μήνας και ένα βράδυ γυρνώντας πάλι αργά  πάει να φιλήσει τον μικρό Αντωνάκη. Τον ακούει όμως πάλι να κάνει την προσευχή του και να λέει:
- Θεούλη μου σε παρακαλώ, να  έχεις καλά την μαμά μου και να δώσεις πολλά χαιρετίσματα στον μπαμπά μου.

Σοκαρισμένος ο πατέρας την άλλη μέρα το πρωί ξυπνά και φεύγει με μεγάλη προσοχή για την δουλειά. Όλη την μέρα φοβόταν πως θα πάθει κάτι και θα πεθάνει. Πάει αργά το βράδυ και φεύγει για το σπίτι. Στο δρόμο σκεφτόταν πως μάλλον αυτή τη φορά ο γιος του είχε κάνει λάθος.

Ευχαριστημένος που η μέρα τελείωνε και δεν είχε πάθει τίποτα ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του και βλέπει την γυναίκα του ιδιαίτερα ταραγμένη να φωνάζει:

- Καλά που ήρθες! Έγινε κάτι τρομακτικό!  Μόλις με πήραν τηλέφωνο ότι ο κουμπάρος πέθανε από έμφραγμα...!!!! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν