Η μικρή Αννούλα χάρηκε αλλά... (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)


Έχει τελειώσει το μάθημα και η μικρή Albana από την Αλβανία βάζει τα βιβλία της στην τσάντα για να φύγει. 
Ξαφνικά την πλησιάζει η δασκάλα και της λέει:
- Καλή μου Albana. Πήρα μία απόφαση. Από σήμερα θα σε λέω Άννα και θα είσαι Ελληνίδα.

Γεμάτη χαρά η μικρή πηγαίνει γρήγορα στο σπίτι να πει τα καλά νέα στους γονείς της.
- Μπαμπά, μαμά!!! Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένη και ενθουσιασμένη γιατί η δασκάλα μου είπε πως από σήμερα θα με λέει Άννα και θα είμαι Ελληνίδα.
Μόλις τέλειωσε την φράση της η μικρή την πιάνει και ο πατέρας και η μητέρα και την αρχίζουν στις "γρήγορες".
Την άλλη μέρα το πρωί βλέπει η δασκάλα την μικρή να μπαίνει στην αίθουσα γεμάτη μώλωπες. 
- Τι έγινε Αννούλα μου; Τι έπαθες και είσαι έτσι;
- Με έδειραν χθες δυο Αλβανοί κυρία...




stratimina68.blogspot.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν