Ανέκδοτα με τον μικρό Τοτό


Παίρνει ο Τοτός τηλέφωνο την αστυνομία και τους φωνάζει γεμάτος πανικό αρχίζοντας τον παρακάτω διάλογο:
- Αστυνομία εκεί;
- Ναι παρακαλώ, τι θα θέλατε;
- Ελάτε γρήγορα ο παππούς μου εδώ και 3 ώρες παίζει ξύλο με τον παππού του Γιαννάκη από δίπλα.
- Και γιατί παιδί μου δεν μας πήρες νωρίτερα;
- Γιατί νικούσε νωρίτερα...!


Η δασκάλα μπήκε στην τάξη να κάνει το μάθημα των Θρησκευτικών.
Άρχισε να λέει στα παιδιά για την δύναμη της προσευχής και για το πόσο σημαντικό είναι στα δύσκολα να ζητάμε την βοήθεια του Κυρίου. 
Κάποια στιγμή άρχισε να ρωτάει τους μαθητές της:
- Για πες μου Ελενίτσα κάνεις την προσευχή σου και τον σταυρό σου όταν κάθεσαι στο τραπέζι να φας το φαγητό σου;
- Πάντα κυρία!
- Εσύ Γιωργάκη;
- Και εγώ κυρία πάντα κάνω τον σταυρό μου.
- Για πες και εσύ Τοτέ. Κάνεις το σταυρό και την προσευχή σου  πριν το φαγητό;
- Όχι κυρία εμένα η μαμά μου είναι πολύ καλή μαγείρισσα...!!! 


Μπαίνει ο Τοτός στο σουβλατζίδικο και ζητάει μια πίτα.
- Καλαμάκι; Ρωτάει ο σουβλατζής.
Και ο Τοτός γεμάτος έκπληξη:
- Πω πω μη μου πείτε ότι βγήκε και σε χυμό;

stratimina68.blogspot.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν