Ο παπάς, το τροχαίο και το θύμα... (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Είναι Κυριακή πρωί και ο παπα-Γιάννης πάει στην εκκλησία του χωριού να τελέσει την Θεία Λειτουργία.
Στο δρόμο όπως πήγαινε, επειδή είχε αργήσει. έτρεχε με το αυτοκίνητό του περισσότερο από το κανονικό. 
Σε κάποια στροφή λοιπόν από την μεγάλη ταχύτητα βγήκε έξω από τον δρόμο και έπεσε πάνω σε ένα ολοκαίνουριο ακριβό αμάξι που ο οδηγός του πήγαινε αργά και κανονικά στην πορεία του. 
Η σύγκρουση ήταν τέτοια που το ολοκαίνουριο αμάξι έγινε για παλιοσίδερα αλλά και η μούρη του μικρού αυτοκινήτου του παπά είχε μπει λίγο μέσα.
Ευτυχώς παρά την σύγκρουση οι οδηγοί δεν έπαθαν τίποτα.
Έξαλλος ο οδηγός του ακριβού αυτοκινήτου βγαίνει πρώτος από το αμάξι και αρχίζει να φωνάζει:
- Καλά ρε άνθρωπε, τι έκανες στο καινούριο μου αμάξι, με κατέστρεψες, έλα έξω να μιλήσουμε. 
Ο παπάς ατάραχος βγαίνει από το αυτοκίνητό του και του λέει:
- Ειρήνη υμίν παιδί μου! Ευτυχώς μετά από τέτοια σύγκρουση ο Θεός μας έσωσε, πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι μόνο και μόνο γι'αυτό!
Ο οδηγός του καινούριου αυτοκινήτου μόλις είδε πως αυτός που τον τράκαρε ήταν παπάς κατέβασε τον τόνο της φωνής του, είδε και ότι και οι δυο τους δεν έπαθαν ούτε γρατζουνιά και είπε:
- Έχεις δίκιο πάτερ, συγγνώμη που σας φώναξα δεν είχα δει πως είστε ιερέας.
- Μη ζητάς συγγνώμη παιδί μου. Να, έλα να γιορτάσουμε αυτό το θαύμα που έγινε, πιες πρώτος από αυτό το κρασί που προόριζα για την Θεία Κοινωνία να ευχαριστήσεις το Θεό.
Βγάζει ο παπάς μέσα από το ράσο του ένα μπουκάλι γλυκό κρασί και του το δίνει.
Ο κάτοχος του ακριβού αυτοκινήτου το πίνει μέχρι την μέση και δίνει το υπόλοιπο στον ιερέα λέγοντάς του:
- Ορίστε πάτερ, πιείτε και εσείς.
- Ευχαριστώ παιδί μου αλλά εγώ δεν θα πιω τελικά.
- Μα γιατί πάτερ, είπατε να ευχαριστήσουμε τον Κύριο που μας έχει γερούς.
- Εγώ θα τον ευχαριστήσω άλλη ώρα παιδί μου, τώρα περιμένω την αστυνομία...

stratimina68.blogspot.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν