Μία φανταστική κρέμα σώματος από την NATURA SIBERICA



Την μοναδική NATURA SIBERICA (RICH SIBERIAN WHITE BODY BUTTER) την γνώρισα πριν κάποιους μήνες όταν είχε έρθει μέσα σε ένα κουτί ομορφιάς. Στην αρχή ήμουν λίγο επιφυλακτική γιατί σαν όνομα δεν την ήξερα. Έγραφε πως ήταν αντικυτταριτιδική κρέμα σώματος βαθιάς ενυδάτωσης. 
Από την πρώτη φορά που την χρησιμοποίησα κατάλαβα την διαφορά σχετικά με άλλες κρέμες που είχα χρησιμοποιήσει μέχρι τότε. 

Κάνει το δέρμα απαλό, μαλακό σαν μεταξένιο. Απορροφάται εύκολα χωρίς να κολλάει και έχει υπέροχο άρωμα. Εγώ την χρησιμοποιώ μετά το μπάνιο και έχω δει μεγάλη διαφορά στο δέρμα μου και ειδικά στις ξηρές περιοχές όπως αγκώνες, φτέρνες. 
Καταπραΰνει από τους ερεθισμούς γιατί περιέχει βιταμίνη Ε από λευκό λινέλαιο Σιβηρίας.
Έχει Έλαιο από Ιπποφαές και σπόρους από βατόμουρα που βοηθούν στην ανανέωση του δέρματος.
Είναι φτιαγμένη από καθαρό κερί μέλισσας και φυσικά έλαια από οκτώ φυτά της Σιβηρίας.
Επίσης περιέχει λεμονόχορτο που είναι πλούσιο σε βιταμίνη C.


Υ.Γ. Το κείμενο για την συγκεκριμένη κρέμα το έγραψα γιατί κατά καιρούς σας μιλάω για προϊόντα ομορφιάς που χρησιμοποιώ. Ουδεμία σχέση επαγγελματική ή άλλη έχω με την εταιρεία.

Κείμενο, φωτογραφίες:stratimina68.blogspot.gr









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)