Η ξανθιά κατάλαβε λάθος. ΑΝΕΚΔΟΤΟ

Έμαθε ο σύζυγος πως η ξανθιά γοητευτική σύζυγός του τον απατά. Φεύγει πιο γρήγορα από την δουλειά και πάει σπίτι να ζητήσει εξηγήσεις. Μάλιστα του έκανε εντύπωση πως το έκανε αυτό, αφού τον τελευταίο καιρό έχει φοβερούς πόνους στην μέση της και δεν μπορεί να πάει πουθενά.
Ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του και την βρίσκει να πονάει ξαπλωμένη στον καναπέ.
- Πώς και ήρθες νωρίς στο σπίτι Βαγγέλη μου?
- Έχεις το θάρρος και το θράσος να μου μιλάς μετά από το κέρατο που μου έχεις φορέσει?
- Μα τι λες Βαγγέλη μου, δεν σε καταλαβαίνω.
- Μην μου το παίζεις χαζή. Έμαθα ότι όταν είμαι εγώ στην δουλειά εσύ "πηγαίνεις" με άλλον.
- Μα εγώ Βαγγέλη μου αυτό το έκανα για να σταματήσουν οι πόνοι στη μέση μου.
- Καλά με δουλεύεις?
- Καθόλου αγάπη μου. Είδα μια διαφήμιση στην τηλεόραση και έκανα ότι έλεγε.
- Τι διαφήμιση ήταν αυτή?
- Δεν έχεις ακούσει μία που λέει, "αν πονάς σ' άλλον πας"?

stratimina68.blogspot.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)