ΑΝΈΚΔΟΤΑ ΜΕ ΓΙΑΤΡΟΥΣ

ΙΑΤΡΙΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ
---------------------------------

Η ασθενής στην ξανθιά γιατρό της:
- Αχ γιατρέ μου έχω μεγάλο πρόβλημα, έσπασα το χέρι μου σε δύο μέρη.
- Είναι απλό, δεν θα πηγαίνεις πια σε αυτά τα μέρη!! 

Ο ασθενής στον ψυχίατρο:
- Γιατρέ μου βλέπω τα τελευταία βράδια στον ύπνο μου γάτες να παίζουν ποδόσφαιρο
- Πάρε αυτά τα χάπια και δεν θα δεις ξανά τέτοιο όνειρο
- Εντάξει γιατρέ αλλά θα τα πάρω από αύριο γιατί απόψε παίζουν τελικό... 

-Γιατρέ έχω την εντύπωση ότι τους τελευταίους μήνες έχει μειωθεί η όρασή μου.
- Σας πιστεύω γιατί εδώ είναι κρεοπωλείο!

- Γιατρέ μου, τι έδειξαν οι εξετάσεις;
- Έχετε έλλειψη σιδήρου.
- Μεγάλη γιατρέ μου;
- παντελής...
- Είναι μεγάλη Παντελή μου;

http://stratimina68.blogspot.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)