Το τεστ της ηλικίας (ανέκδοτο)

                                
Είναι μια 50χρονη κυρία που νιώθει άσχημα με την εικόνα της. Έτσι αποφασίζει να ξοδέψει ένα καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό για να φτιάξει το πρόσωπό της.
Αφού τέλειωσε με όλες τις επεμβάσεις και είχε μείνει αρκετό καιρό στο σπίτι μέχρι να γίνει εντελώς καλά, αποφάσισε μια μέρα να βγει για ψώνια να χαρεί το νέο της πρόσωπο.
Κατεβαίνει στην Ερμού και μπαίνει σε ένα μαγαζί με ρούχα. Αφού ψώνισε πηγαίνει στο ταμείο να πληρώσει. 
- "Κυρία μου πολύ όμορφα τα ρούχα που αγοράσατε. Με υγεία να τα χαρείτε." Της λέει ο κύριος στο ταμείο.
- Α σας ευχαριστώ! Αλήθεια, νομίζετε πως είναι τα κατάλληλα για την ηλικία μου;
- Μα εσείς δεν είστε πάνω από 35. Σας ταιριάζουν γάντι!
- Α σας ευχαριστώ, αλλά είμαι 50. 
Χαρούμενη από το σχόλιο του ταμία βγαίνει από το μαγαζί όλο αυτοπεποίθηση.
Μετά από λίγο μπαίνει σε ένα κατάστημα καλλυντικών.
- "Θα ήθελα μια κρέμα ημέρας". Λέει στην πωλήτρια.
- "Η ηλικία σας είναι γύρω στα 35 έτσι δεν είναι;" Ρωτά η πωλήτρια.
- "Ευχαριστώ που με κάνεις τόσο μικρή αλλά είμαι 50 χρονών" 
Αγοράζει την κρέμα  και γεμάτη χαρά φεύγει και πηγαίνει να πάρει το μετρό να γυρίσει σπίτι της.
Στην αποβάθρα που περίμενε βλέπει έναν παππού. Τότε της ήρθε μια σκέψη στο μυαλό.
 "Αν ρωτήσω τον παππού για την ηλικία μου θα έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για την εικόνα μου." 
Τον πλησιάζει και του λέει.
- Συγγνώμη κύριε θα μπορούσατε να μου πείτε πόσο χρονών με κάνετε;
- Αααα κυρία μου, εμένα η όραση μου δεν είναι καλή. Είμαι πια γέρος άνθρωπος. Αλλά στα νιάτα μου είχα ένα τρόπο που έβρισκα ακριβώς την ηλικία των γυναικών που ήταν δίπλα μου.
- Για πείτε μου.
- Φοβάμαι μην σας κάνω να νιώσετε άσχημα γιατί για να σας την πω πρέπει να πιάσω το στήθος σας.
- Οκ λοιπόν, ας είναι. Πιάστε το και πείτε μου.
Πηγαίνουν πιο απόμερα μην τους βλέπει ο κόσμος και ο παππούς χουφτώνει το στήθος της κυρίας.
- Σας ακούω λοιπόν, πόσο είμαι;
- Είστε ακριβώς 50 χρονών.
- Έτσι είναι. Είμαι 50 χρονών, μα πως πέσατε τόσο μέσα;
- Θα σας πω αλλά μη βάλετε τις φωνές.
- Πείτε μου λοιπόν;
- Ήμουν πίσω από εσάς στο κατάστημα καλλυντικών που αγοράσατε την κρέμα ημέρας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)