Μικρά ανεκδοτάκια

Σε μια κρίση ειλικρίνειας λέει ο σύζυγος στη σύζυγο του:
- Μωράκι μου...χθες σε απάτησα για πρώτη φορά... Τι έχεις να πεις γι αυτό;
Και η σύζυγος απαντά:
- 23-1

------------------------------------------------------------------------------------------

-Τι κάνουν οι Έλληνες άντρες όταν τελειώνουν στο σεξ;
-Το 25% ανάβει τσιγάρο, το 5% κοιμάται και το 70% γυρίζει σπίτι του.

-------------------------------------------------------------------------------------------

-Τι είπε η Εύα στον Αδάμ για να τον καλοπιάσει;
-Να σου καθαρίσω ένα μηλαράκι μωράκι μου;

--------------------------------------------------------------------------------------------

Συζήτηση κόρης με πατέρα:
- Μπαμπά πόσο κοστίζει ένας γάμος;
- Τι να σου πω κόρη μου... Εγώ μέχρι σήμερα πληρώνω...

----------------------------------------------------------------------------------------------

Συζήτηση μεταξύ δύο ξανθιών:
- Αστα Κούλα μου... Με έκοψαν χθες το απόγευμα που έδινα για το δίπλωμα αυτοκινήτου.
- Γιατί, τι λάθος έκανες.
- Να...με ρώτησαν τι βάζω μόλις μπω στο αυτοκίνητο.
- Και εσύ τι τους είπες;
- Παντελίδη...



Σχόλια

  1. Τα ανεκδοτάκια ήταν ότι χρειαζόμουν αυτή τη στιγμή για να χαμογελάσω. Ευχαριστώ Μίνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν