Ο γύφτος και ο γιατρός....


Ένας γύφτος αγοράζει οικόπεδο δίπλα από το σπίτι ενός γιατρού.

Φωνάζει λοιπόν ένα μηχανικό και τον βάζει να του κτίσει ένα  σπίτι ίδιο με του γιατρού.
Όταν τελείωσε, φωνάζει το γιατρό.
- Γιατρέ, καλέ γιατρέ, για βγες έξω που σε θέλω.
- Τι με θέλεις; του λέει ο γιατρός τσαντισμένος.
- Κοίτα γιατρέ  είμαι ίδιος με σένα γιατί έχουμε το ίδιο σπίτι!
-Τι λες,του λέει ο γιατρός.Μπορεί να έχουμε το ίδιο σπίτι αλλά όχι τα ίδια έπιπλα!


Την επόμενη μέρα ο γύφτος αγοράζει τα ίδια ακριβώς έπιπλα και του φωνάζει από το μπαλκόνι.
- Γιατρέ, για βγες έξω. Έλα να δεις που έχουμε τα ίδια έπιπλα. Άρα είμαι ίδιος με σένα!
- Τι λες ρε του λέει ο γιατρός. Δεν έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο όμως!

Την επόμενη μέρα ο γύφτος αγοράζει το ίδιο αυτοκίνητο και βγαίνει πάλι έξω.
- Γιατρέ έλα έξω να δεις!
- Τι θες ρε; του λέει ο γιατρός
- Τελικά εχω γίνει καλύτερος από σένα.
- Γιατί ρε; του λέει ο γιατρός
- Να του λέει ο γύφτος,έχουμε ίδιο σπίτι ,ίδια έπιπλα και ίδιο αυτοκίνητο!
- Συμφωνώ, αλλά από που ως που, είσαι καλύτερος από μένα; Εγώ είμαι γιατρός!

- Είμαι καλύτερος από σένα, γιατί εγώ έχω γείτονα γιατρό, ενώ εσύ έχεις γείτονα γύφτο! 

ΚΑΓΚΕΛΟ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ

stratimina68.blogspot.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν