Ο γάιδαρος και ο κλέφτης!

Συζητούν ο μπαμπάς γάιδαρος με το παιδί  γάιδαρο:
-Μπαμπά είμαι παντρεμένος;
-Όχι παιδί μου δεν είσαι.
-Εσύ είσαι μπαμπά;
-Ναι,εγώ είμαι!
-Γιατί εσύ είσαι παντρεμένος και εγώ όχι;
-Γιατί παιδί μου για να είσαι παντρεμένος πρέπει να είσαι μεγάλος Γάιδαρος!!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Δυο φίλοι συναντιούνται μετά από χρόνια.

Ρωτάει ο ένας τον άλλο:

-Τι κάνεις φίλε μου,πως είναι η οικογένεια τα παιδιά σου;

- Δόξα το θεό ο ένας έγινε αστροφυσικός, ο άλλος γιατρός, η κόρη χημικός και ο μικρός μου έγινε κλέφτης !


- Έχεις τόσο μορφωμένα  παιδιά και κρατάς τον αλήτη μέσα στο σπίτι; 
Γιατί δεν τον διώχνεις; 


- Γιατί μόνο αυτός φέρνει λεφτά στο σπίτι, οι άλλοι είναι άνεργοι!

--------------------------------------------------------------------------------------------------


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)