Τρίτη, 10 Μαΐου 2016

ΑΝΈΚΔΟΤΑ ΜΕ ΓΙΑΤΡΟΥΣ

ΙΑΤΡΙΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ
---------------------------------

Η ασθενής στην ξανθιά γιατρό της:
- Αχ γιατρέ μου έχω μεγάλο πρόβλημα, έσπασα το χέρι μου σε δύο μέρη.
- Είναι απλό, δεν θα πηγαίνεις πια σε αυτά τα μέρη!! 

Ο ασθενής στον ψυχίατρο:
- Γιατρέ μου βλέπω τα τελευταία βράδια στον ύπνο μου γάτες να παίζουν ποδόσφαιρο
- Πάρε αυτά τα χάπια και δεν θα δεις ξανά τέτοιο όνειρο
- Εντάξει γιατρέ αλλά θα τα πάρω από αύριο γιατί απόψε παίζουν τελικό... 

-Γιατρέ έχω την εντύπωση ότι τους τελευταίους μήνες έχει μειωθεί η όρασή μου.
- Σας πιστεύω γιατί εδώ είναι κρεοπωλείο!

- Γιατρέ μου, τι έδειξαν οι εξετάσεις;
- Έχετε έλλειψη σιδήρου.
- Μεγάλη γιατρέ μου;
- παντελής...
- Είναι μεγάλη Παντελή μου;

http://stratimina68.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάμε βόλτα στο κέντρο της Αθήνας

Ένα όμορφο Σάββατο του Ιουνίου κατέβηκα μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας. Συγκεκριμένα Σύνταγμα και Ερμού. Είχε αρκετό κόσμο γιατί ήταν μια ...