Ο Γιαννάκης είπε την αλήθεια... ΑΝΕΚΔΟΤΟ


Είναι ο Γιαννάκης και παίζει στο πάρκο της γειτονιάς του. Ξαφνικά βλέπει τον μπαμπά του πίσω από ένα δέντρο μαζί με την νονά του να φιλιούνται. Τους παρακολουθούσε αρκετή ώρα και σε κάποια στιγμή αποφασίζει να πάει να πει στην μαμά του πως ο μπαμπάς του ήταν στο πάρκο μαζί με την νονά του. 
- Μαμά, μαμά, έλα γρήγορα στο πάρκο είδα τον μπαμπά με την νονά μου πίσω από ένα δέντρο να αγκαλιάζονται και να φιλιούνται. Και μετά μαμά η νονά είπε στον μπαμπά...
Και πριν προλάβει να ολοκληρώσει ο Γιαννάκης του λέει η μαμά του:
- Ωραία ιστορία είναι αυτή που μου λες Γιαννάκη μου, κάνε όμως λίγη υπομονή, σε λίγο που θα φάμε να την πεις όλη μπροστά στον μπαμπά σου.
Φτάνει η ώρα του μεσημεριανού και κάθονται όλοι στο τραπέζι.
Η μαμά είπε στο Γιαννάκη να πει ξανά την ιστορία του.
Και ο Γιαννάκης άρχισε πάλι να λέει:
- Πριν δύο ώρες που ήμουν στο πάρκο είδα τον μπαμπά να αγκαλιάζει και να φιλάει την νονά μου στο στόμα πίσω από ένα δέντρο.
Την ίδια ώρα ο μπαμπάς του άρχιζε να ανεβάζει πίεση και να κοκκινίζει ενώ η μαμά του κοίταζε τον άντρα της γεμάτη ειρωνεία.
Και ο Γιαννάκης συνεχίζοντας αυτά που είδε λέει:
- Και μετά ο μπαμπάς είπε στην νονά μου να φύγουν μαζί για πάντα, να ζήσουν τον έρωτα τους. Τον άκουσα δηλαδή να λέει αυτά που είχες πει και εσύ μαμά στον Κυρ.Βαγγέλη το χασάπη ένα βράδυ μέσα στο υπνοδωμάτιο, όταν έλειπε ο μπαμπάς επαγγελματικό ταξίδι!

ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ:  
Μην διακόπτεις το παιδί σου πριν ολοκληρώσει την πρότασή του!!!
Μην σκάβεις τον λάκκο του άλλου αν έχεις λερωμένη την φωλιά σου!!!


stratimina68.blogspot.gr


Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν