Το ανέκδοτο!


Μπαίνει ο επιθεωρητής στην Ε' τάξη του δημοτικού σχολείου.
Αφού χαιρέτησε τα παιδιά, είπε να τους κάνει μερικές ερωτήσεις να δει το επίπεδο της τάξης.
- Πώς σε λένε εσένα παιδί μου;
- Κατερίνα κύριε.
- Για πες μου λοιπόν Κατερίνα,  ποιος σκότωσε τον Μινώταυρο;
- Δεν ξέρω κύριε, εγώ πάντως σας ορκίζομαι σε ότι έχω ιερό δεν τον σκότωσα.
Ξαφνιασμένος ο επιθεωρητής γυρνά σε άλλο παιδί.
- Εσένα πώς σε λένε;
- Αντώνη κύριε.
- Πες εσύ Αντώνη, ποιος σκότωσε τον Μινώταυρο;
Ο μικρός Αντώνης αρχίζει τα κλάματα και λέει:
Μην τα βάζεις μαζί μου κύριε, εγώ δεν θα σκότωνα ποτέ κανέναν.
Συνέχιζε να ρωτάει ο επιθεωρητής αλλά όλες οι απαντήσεις ήταν πάνω κάτω οι ίδιες.
Τσαντισμένος με το επίπεδο της τάξης γυρνά προς τον δάσκαλο με ένα άγριο βλέμμα και τον κοιτάει.
Και ο δάσκαλος γεμάτος αυτοπεποίθηση γυρίζει και του λέει:
- Αυτό μας έλειπε τώρα κύριε επιθεωρητά, να πηγαίνει ο νου σας πως μπορεί να τον σκότωσα εγώ...!!!!!
  

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)