Γρήγορα, μικρά ανέκδοτα...

Λέει ο Βαγγέλης  στην ξανθιά ερωμένη του:
- Μωράκι μου γλυκό, είσαι η πιο ωραία γυναίκα μέσα στο Γαλαξία!
Και η απάντηση από την ξανθιά αφοπλιστική:
- Σιγά το σούπερ μάρκετ...

Η κοπελιά λέει στο αγόρι της:
- Μωράκι μου νομίζω ότι είμαι έγκυος. Τι θα ήθελες να είναι;
- Πρωταπριλιά...

Τώρα με την κρίση ένας γύφτος πάει στον οδοντίατρο. Κάθεται στην καρέκλα, ανοίγει το στόμα και του λέει ο γιατρός.
- Βλέπω κύριε τα δόντια σας είναι όλα χρυσά. Σας πονάει κάποιο; Τι θέλετε να κάνω;
- Δεν με πονάει τίποτα... Συναγερμό ήρθα να μου βάλεις...

Πάει ο ασθενής Γ. Παπανδρέου στον παθολόγο του και του λέει:
- Γιατρέ είμαι πολύ άσχημα! Τον τελευταίο καιρό βλέπω μπλε, κόκκινες και μαύρες βούλες...
- Οφθαλμίατρο είδατε;
- Όχι... Σας είπα ότι μόνο μπλε, κόκκινες και μαύρες βούλες βλέπω!!!

Μ.ΣΤΡΑΤΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)