Σάββατο, 12 Ιουλίου 2014

Ανεκδοτάκια...

Δύο τσιμπούρια είχαν πάει σε ένα πάρτι και όλο το βράδυ είχαν περάσει φανταστικά.
Τις πρωινές ώρες φεύγοντας και πολύ κουρασμένα λέει το ένα στο άλλο:
-Δεν μου λες; Θα γυρίσουμε σπίτι με τα πόδια ή να πάρουμε κανένα σκύλο;


Γυρνάει ο σύζυγος σπίτι του, μες την τρελή χαρά και αρχίζει να φωνάζει..
-Γυναίκα, γυναίκα!
-Τι φωνάζεις Μήτσο μου;
-Ετοίμασε βαλίτσα κέρδισα το λαχείο, πολλά λεφτά λέμε!!
-Πω πω! Τι χαρά είναι αυτή......τι να βάλω στην βαλίτσα μου Μήτσο μου, καλοκαιρινά ή χειμωνιάτικα; Πού θα πάμε;
-Κοίτα...εγώ ακόμα δεν έχω αποφασίσει, εσύ πας στη μάνα σου!!!



-Γιατί οι γυναίκες έχουν πολλά παπούτσια;
-Γιατί ο διάβολος έχει πολλά ποδάρια!


- Σε ένα χωρισμό φταίνε πάντα και οι δύο. Και η γυναίκα και η μάνα της.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάμε βόλτα στο κέντρο της Αθήνας

Ένα όμορφο Σάββατο του Ιουνίου κατέβηκα μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας. Συγκεκριμένα Σύνταγμα και Ερμού. Είχε αρκετό κόσμο γιατί ήταν μια ...