Ανεκδοτάκια...


Δύο τσιμπούρια είχαν πάει σε ένα πάρτι και όλο το βράδυ είχαν περάσει φανταστικά.
Τις πρωινές ώρες φεύγοντας και πολύ κουρασμένα λέει το ένα στο άλλο:
-Δεν μου λες; Θα γυρίσουμε σπίτι με τα πόδια ή να πάρουμε κανένα σκύλο;



Γυρνάει ο σύζυγος σπίτι του, μες την τρελή χαρά και αρχίζει να φωνάζει..
-Γυναίκα, γυναίκα!
-Τι φωνάζεις Μήτσο μου;
-Ετοίμασε βαλίτσα κέρδισα το λαχείο, πολλά λεφτά λέμε!!
-Πω πω! Τι χαρά είναι αυτή, τι να βάλω στην βαλίτσα μου Μήτσο μου καλοκαιρινά ή χειμωνιάτικα; Πού θα πάμε;
-Κοίτα...εγώ ακόμα δεν έχω αποφασίσει, εσύ πας στη μάνα σου!!!




-Γιατί οι γυναίκες έχουν πολλά παπούτσια;
-Γιατί ο διάβολος έχει πολλά ποδάρια!



- Σε ένα χωρισμό φταίνε πάντα και οι δύο. Και η γυναίκα και η μάνα της.
Κείμενο:Μ. Στρατή
stratimina68.blogspot.gr



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)