Σάββατο, 15 Μαρτίου 2014

Θες να γελάσεις λίγο;

- Τι είναι ένα πρόβατο χωρίς κεφάλι και πόδια;
-Σύννεφο

- Ξέρετε τί κάνει ένας τσιγκούνης όταν παίρνει φωτιά το σπίτι του;
- Αναπάντητες στην πυροσβεστική......

- Τί κάνει ο γύφτος μέσα στο θέατρο;
- Κλέβει την παράσταση..

Είναι δυο μικρόβια μέσα σε ένα στομάχι. Ξαφνικά λέει το ένα στο άλλο:
- Ρε! Σε βλέπω λίγο χλωμό εδώ και λίγες μέρες. Μήπως είσαι άρρωστος;
- Μη μου λες τέτοια! Να δεις που θα'χω αρπάξει καμιά πενικιλλίνη!!! 


Μια κυρία πηγαίνει στο γιατρό.
- Γιατρέ μου.......να...... θα ήθελα........ ο άνδρας μου να γίνει πιο...πιο....ξέρετε εσείς....
-Δεν σας καταλαβαίνω κυρία μου, μιλήστε ανοιχτά!
- Να...πιο ταύρος στο κρεβάτι ήθελα να πω γιατρέ μου...
Και ο γιατρός:
- Κυρία μου γδυθείτε.. Ας αρχίσουμε από τα κέρατα!!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το πολύτιμο δώρο μας!!!

Η Ελλάδα μας είναι  όμορφη, με όμορφους ανθρώπους με ήλιο και με θάλασσα, με παραμυθένιους τόπους. Όμως τα τελευταία χρόνια, όλα τα...