Θες να γελάσεις λίγο;

- Τι είναι σαν πρόβατο χωρίς κεφάλι και πόδια;
-Σύννεφο


- Ξέρετε τι κάνει ένας τσιγκούνης όταν παίρνει φωτιά το σπίτι του;
- Αναπάντητες στην πυροσβεστική......

- Τι κάνει ο γύφτος μέσα στο θέατρο;
- Κλέβει την παράσταση..

Είναι δυο μικρόβια μέσα σε ένα στομάχι. Ξαφνικά λέει το ένα στο άλλο:
- Ρε! Σε βλέπω λίγο χλωμό εδώ και λίγες μέρες. Μήπως είσαι άρρωστος;
- Μη μου λες τέτοια! Να δεις που θα'χω αρπάξει καμιά πενικιλίνη!!! 


Μια κυρία πηγαίνει στο γιατρό.
- Γιατρέ μου...να... θα ήθελα... ο άνδρας μου να γίνει πιο...πιο...ξέρετε εσείς...
-Δεν σας καταλαβαίνω κυρία μου, μιλήστε ανοιχτά!
- Να...πιο ταύρος στο κρεβάτι ήθελα να πω γιατρέ μου...
Και ο γιατρός:
- Κυρία μου γδυθείτε.. Ας αρχίσουμε από τα κέρατα!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)