Βόλτα στα μαγαζιά...


Έχω πολύ καιρό να σας δείξω κάτι από μόδα. 
Με αφορμή λοιπόν μία βόλτα που έκανα σε ένα από τα γνωστά εμπορικά κέντρα της Αθήνας, είπα να βγάλω κάποιες φωτογραφίες και να μοιραστώ την δική μου εμπειρία μαζί σας. 
Μπορώ να πω πως οι τιμές ήταν σε λογικά πλαίσια και σε πολλά ρούχα και παπούτσια αρκετά χαμηλές. 
Η μόδα και φέτος την άνοιξη και το καλοκαίρι έχει πολλά mini & maxi floral φορέματα, ολόσωμες φόρμες, (πολλές από αυτές κρουαζέ), πολλά τζιν, πλισέ floral παντελόνια, παντελόνια και φορέματα με χρωματιστές ρίγες στο πλάι, crop top μπλούζες και πολλά άλλα όμορφα. 
Τα χρώματα που είδα περισσότερο να παίζουν ήταν το κόκκινο, το πράσινο και το κίτρινο. Μεγάλη είναι και η χρωματική παλέτα για τα ανδρικά ρούχα, αλλά δυστυχώς έχω λίγες φωτογραφίες για το ανδρικό φύλο. Κάποια στιγμή σε μια άλλη βόλτα μου θα έχω περισσότερο υλικό. 
Αυτό που μου έκανε αρνητική εντύπωση ήταν ότι ο κόσμος ήταν λιγοστός. Προφανώς αρκετοί να είχαν ψωνίσει πριν το Πάσχα. Όπως και να έχει οι εποχές που ζούμε είναι δύσκολες και η αγορά ρούχων και παπουτσιών πάει σε δεύτερη μοίρα. 

Το να βλέπεις όμως δεν κοστίζει τίποτα!!!!
Πάμε λοιπόν...








































































Κείμενο: Μ. Στρατή
 Φωτογραφίες: Μ. Στρατή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)