Αγαπημένα ανέκδοτα και status.



Είπα στην φίλη μου ότι θέλω να κάνω τατουάζ. Να κάνεις κάτι που θα σου αρέσει και μετά από 20 χρόνια μου είπε. Το μόνο που σκέφτομαι είναι να κάνω πιτόγυρα...!!!

Δύο σκέψεις μου έρχονται στο μυαλό όταν βλέπω τους λογαριασμούς της ΔΕΗ.
 Ή έχει ακριβύνει τόσο πολύ τον τελευταίο καιρό ή μου κλέβει ρεύμα κάποιο πυρηνικό εργοστάσιο... 

Καλά που να σας λέω...
Είδα προχθές στο μπάνιο μου μια τόσο μεγάλη κατσαρίδα, που της πέταξα την παντόφλα μου και την φόρεσε!!! 

Κάθε φορά που πάω στο γιατρό να δώσω αίμα του λέω να προσέξει μην κάνει καμιά βλακεία και μου πάρει αίμα από την καλλιτεχνική φλέβα.

Συζητούν δυο ξανθιές:
- Εσύ όταν κάνεις σεξ μιλάς με τον άντρα σου?
- Εξαρτάται... Αν μου τηλεφωνήσει... 

- Τέκνον μου είναι αμαρτία να κάνετε σεξ πριν το γάμο.
- Δεν καταλάβατε πάτερ. Είμαστε και οι δύο παντρεμένοι.

Δεν είχα ίντερνετ για μια βδομάδα και κάθισα και μίλησα με την οικογένεια μου. Εντάξει...καλοί άνθρωποι μου φάνηκαν.

Εδώ και δυο μήνες κάνω γυμναστική και άρχισα ήδη να βλέπω μικρά αποτελέσματα. Θα έχω τέλειο κορμί στην παραλία το καλοκαίρι του 2030!!!

Με βλέπει η ξανθιά στο πεζοδρόμιο και φωνάζει γιατί θέλει να παρκάρει. Κάτσε να ανεβώ στο δέντρο...

- Μαμά στο σχολείο με φωνάζουν όλοι gay και με χτυπάνε.
- Ποιοι σε χτυπάνε?
- Οι γόβες...

stratimina68.blogspot.gr


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν