Το ανέκδοτο της ημέρας


Μπαίνει ένας κακοποιός σε μία μονοκατοικία, δένει το ζευγάρι χειροπόδαρα και τους ρωτάει που έχουν τα λεφτά.
Ο άντρας του σπιτιού του λέει πως δεν έχουν φράγκο.
Όταν όμως η σύζυγος είδε να βγάζει όπλο, του είπε ότι τα λεφτά ήταν κάτω από το στρώμα.
Τρέχει ο ληστής βρίσκει τα χρήματα τα παίρνει και ξαναγυρίζει στο ζευγάρι.
- Οκ τα βρήκα! Εγώ όμως έχω σαν αρχή σε κάθε σπίτι που πάω να σκοτώνω πάντα έναν.
Γυρίζει προς την έντρομη γυναίκα και την ρωτάει:
- Πως σε λένε κυρά μου?
- Αγλαΐα με λένε.
- Τυχερή είσαι κυρά μου. Έχεις το ίδιο όνομα με την μάνα μου. Θα ζήσεις!
Μετά γυρίζει προς τον σύζυγο που στην κυριολεξία τα έχει κάνει πάνω του από τον φόβο του και των ρωτάει:
- Εσένα μπάρμπα πως σε λένε?
- Εμένα καλέ μου κύριε με λένε Βαγγέλη. Αλλά από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου με φωνάζουν και Αγλαΐα...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)