Το ρομπότ ήξερε την αλήθεια. (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)



Ο 40χρονος Βαγγέλης γυρίζει σπίτι του από ένα ταξίδι επαγγελματικό στην Ιαπωνία. Στο δρόμο από το αεροδρόμιο προς το σπίτι είναι γεμάτος χαρά. Εκτός ότι θα δει την γυναίκα και τον γιο του μετά από ένα μήνα, πήρε και κάτι από την Ιαπωνία που κατά την γνώμη του θα τον βοηθήσει αρκετά.
Μόλις ανοίγει την πόρτα του σπιτιού και μπαίνει μέσα οι δικοί του τον βλέπουν να έχει δίπλα του ένα ρομπότ.
- Τι είναι αυτό Βαγγέλη μου? Ρωτά η σύζυγος γεμάτη απορία.
- Αυτός είναι ο Πίκο. Ο Πίκο έχει ένα χάρισμα. Όταν κάποιος λέει ψέματα ρίχνει σφαλιάρες. Ήρθε η ώρα να μάθω πόσες αλήθειες μου λέτε εσύ και γιος μας. 
- Μπράβο, ωραία εμπιστοσύνη έχεις στην οικογένειά σου. Τέλος πάντων, έλα να φάμε τώρα γιατί θα κρυώσει το φαγητό.
- Αχ ωραία θα βάλω και τον Πίκο σε λειτουργία και θα κάτσει μαζί μας.
Κάθεται η οικογένεια στο τραπέζι και απολαμβάνοντας το φαγητό τους ο Βαγγέλης ρωτάει τον γιο του.
- Δεν μου λες Παναγιώτη πήγες σήμερα στο λύκειο?
- Μα βέβαια πατέρα, κάθε μέρα πάω.
Δεν προλαβαίνει να τελειώσει την φράση ο μικρός και τρώει ένα χαστούκι από τον Πίκο.
- Χα χα! Είδες που λες ψέματα. Πες μου τώρα που ήσουν.
-Έκανα κοπάνα και πήγα στο σπίτι του Νίκου και είδαμε ένα ντοκιμαντέρ. 
Ο Πίκο χαστουκίζει τον γιο ξανά.
-Πάλι ψέματα.. λέγε τι είδατε στο σπίτι του φίλου σου?
-Καλά ρε μπαμπά θα πω! Είδαμε τσόντα.
-Τι λες βρε? Αυτά σε μάθαινα εγώ τόσα χρόνια. Τι παιδί είσαι εσύ? Εγώ στην ηλικία σου δεν είχα ιδέα από αυτά.
Γυρίζει ο Πίκο δίνει ένα χαστούκι στον μπαμπά!

Μέσα στα γέλια η σύζυγος γυρίζει και του λέει: 
-Καλά να πάθεις. Αυτός σίγουρα είναι γιος σου.
Γυρίζει ο Πίκο χαστουκίζει την μαμά...




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)