Τετάρτη, 25 Μαΐου 2016

Μικρά "κουφά" ανέκδοτα


Πάει η ξανθιά στον Σκλαβενίτη και περιμένει την σειρά της στον πάγκο των τυριών...
- Τι θα θέλατε κυρία μου;
- Θα ήθελα 1 κιλό κασέρι.
- Είναι 1.100, να το αφήσω;
- Άστο, άστο και βάλε μου 1 κιλό!

Ο σύζυγος στην σύζυγο...
- Τι δώρο να σου κάνω αγάπη μου αύριο που γιορτάζεις;
- Να πας στη μάνα σου...

- Τι κοινό έχουν οι εραστές και οι αναπτήρες;
- Μόλις βρεις καινούριο εμφανίζεται ο παλιός...

- Πως μπορεί μια γυναίκα να κάνει έναν άντρα εκατομμυριούχο μέσα σε λίγες βδομάδες;
- Να είναι πριν την γνωρίσει δισεκατομμυριούχος!!!!!!!!!!!!

Ρωτάει ένας σύζυγος την ξανθιά σύζυγό του...
- Τι θα κάνεις αγάπη μου αν σου πέσει το λαχείο;
- Μα θα σκύψω να το πιάσω αγάπη μου! Τι άλλο;


stratimina68.blogspot.gr





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάμε βόλτα στο κέντρο της Αθήνας

Ένα όμορφο Σάββατο του Ιουνίου κατέβηκα μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας. Συγκεκριμένα Σύνταγμα και Ερμού. Είχε αρκετό κόσμο γιατί ήταν μια ...