Μικρά "κουφά" ανέκδοτα


Πάει η ξανθιά στον Σκλαβενίτη και περιμένει την σειρά της στον πάγκο των τυριών...
- Τι θα θέλατε κυρία μου;
- Θα ήθελα 1 κιλό κασέρι.
- Είναι 1.100, να το αφήσω;
- Άστο, άστο και βάλε μου 1 κιλό!

Ο σύζυγος στην σύζυγο...
- Τι δώρο να σου κάνω αγάπη μου αύριο που γιορτάζεις;
- Να πας στη μάνα σου...

- Τι κοινό έχουν οι εραστές και οι αναπτήρες;
- Μόλις βρεις καινούριο εμφανίζεται ο παλιός...

- Πως μπορεί μια γυναίκα να κάνει έναν άντρα εκατομμυριούχο μέσα σε λίγες βδομάδες;
- Να είναι πριν την γνωρίσει δισεκατομμυριούχος!!!!!!!!!!!!

Ρωτάει ένας σύζυγος την ξανθιά σύζυγό του...
- Τι θα κάνεις αγάπη μου αν σου πέσει το λαχείο;
- Μα θα σκύψω να το πιάσω αγάπη μου! Τι άλλο;


stratimina68.blogspot.gr





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)