4 προϊόντα για το πρόσωπο από την ORIFLAME!




Πριν λίγες μέρες παρέλαβα από  εταιρεία (courier) τέσσερα προϊόντα της ORIFLAME. Η κοπέλα που είχε τηλεφωνήσει για να μου κάνει την προσφορά, μου είπε να διαλέξω εγώ τι χρειαζόμουν για το πρόσωπο. Η τιμή δεν με έκανε να το σκεφτώ καν. 




Για να έχετε φρύδια σαν να σας τα έχει μακιγιάρει επαγγελματίας σας δείχνω το σούπερ κιτ. Το eyebrow kit από την σειρά THE ONE.
Το σετ περιλαμβάνει δύο σκιές φρυδιών, ένα κερί(στερεωτικό) και δύο πινελάκια. Έχει και καθρεφτάκι για να μπορείτε να φτιάξετε τα φρύδια σας παντού.




Το δεύτερο  προϊόν είναι ένα μηχανικό μολύβι ματιών και αυτό από την σειρά THE ONE. Το χρώμα που το πήρα είναι σκούρο πράσινο και είναι φανταστικό. Έχω αγοράσει και άλλα χρώματα από αυτή την σειρά και δεν τα αλλάζω με τίποτα. 





Το τρίτο προϊόν  είναι ένα κραγιόν, πάλι από την ίδια σειρά. Το πήρα χρώμα ανοιχτό μωβ και έχει τέλεια εφαρμογή. Το φοράτε για ώρες, δεν φεύγει εύκολα από την θέση του και τα χείλη μένουν απαλά και ενυδατωμένα.  



Το Gentle 3 in 1 Cleanser κάνει το καθαρισμό προσώπου παιχνιδάκι. Η σύνθεσή του είναι ήπια, χωρίς σαπούνι και περιέχει ένα πολυβιταμινούχο σύμπλεγμα που δίνει θρέψη στην επιδερμίδα. Κάνει για κάθε τύπο και είναι ιδανικό για την αφαίρεση του μακιγιάζ. 




Σημείωση:
*Τα προϊόντα που σας έδειξα είναι καθαρά δική μου επιλογή.
*Δεν έχω κάποιο κέρδος ή συνεργασία με την εταιρεία. 
:http://stratimina68.blogspot.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)