Η ελληνίδα μάνα με πολύ χιούμορ.

                                     

Οι αισιόδοξοι βλέπουν το ποτήρι μισογεμάτο.
Οι απαισιόδοξοι το βλέπουν μισοάδειο.
Ε... η μάνα μου το βλέπει με δαχτυλιές.


- Ρε μάνα κάνε κάτι έπεσε το Ίντερνετ...
- Να σκύψεις να το μαζέψεις. Υπηρέτρια με έχεις πια εδώ μέσα.


- Μάνα φτιάξε μου ένα καφέ.
- Να σηκωθείς να φτιάξεις μόνος σου, ανεπρόκοπε, είσαι τόσο χρονών και ακόμα δεν έχεις βρει μια καλή γυναίκα να παντρευτείς. Είμαι πια μεγάλη γυναίκα και δεν έχω ακόμα δει εγγόνι. Αλλά ποια θα σε πάρει εσένα που τα θες όλα στο χέρι...  Τι καφέ θες;

-Μάνα βλέπω ότι φέτος το χριστουγεννιάτικο δέντρο δεν έχει αστέρι, να μπω εγώ;
- Εσύ να μπεις κάτω από το δέντρο, στη φάτνη που δεν έχει γαϊδούρι.








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)