Ο Ιταλός, ο Ισπανός και ο Έλληνας στο Παράδεισο...

                                   
Είναι έξω από την μεγάλη πόρτα του Παραδείσου τρεις φίλοι, ένας Ιταλός, ένας Ισπανός και ένας Έλληνας. ´Εχουν πεθάνει από τροχαίο και περιμένουν την σειρά τους...
Όταν φτάνει  ο πρώτος, ο Ιταλός, στον Άγιο Πέτρο του λέει ο Άγιος:
- "Πόσες είναι οι αμαρτίες της ζωής σου;"
- " Άγιε Πέτρο...εγώ το μόνο κακό που έχω κάνει είναι ότι απάτησα μία και μοναδική φορά την γυναίκα μου."
- "Συγχωρεμένος είσαι. Κάνε μια φορά το γύρο της Κόλασης και μετά μπες στο Παράδεισο."
Φτάνει η σειρά του δεύτερου, του Ισπανού...
- "Εσύ πόσες αμαρτίες έχεις κάνει;"
- "Εγώ Άγιε Πέτρο έχω απατήσει την γυναίκα μου όπως και ο φίλος μου αλλά τρεις φορές."
- "Δεν πειράζει. Κάνε και εσύ τρεις φορές τον γύρο της Κόλασης και μετά μπες στο Παράδεισο."
Φτάνει και η σειρά του τρίτου της παρέας, του Έλληνα, όταν ο Άγιος Πέτρος τον βλέπει να γυρίζει και να απομακρύνεται...
- " Καλέ! Που πας; Είναι η σειρά σου!"
- " Άγιε Πέτρο δεν θα αργήσω. Πάω να αγοράσω ένα ποδήλατο και θα ξανάρθω..."

 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)