Ο παππούς και ο οίκος ανοχής...


Είναι που λέτε ένας γεράκος περίπου 95 ετών και προχωρά κουτσαίνοντας έξω από ένα οίκο ανοχής.

Μια κοπέλα από μέσα του φωνάζει κάπως ειρωνικά:

- Έλα μέσα παππού...θα τα καταφέρεις μαζί μου;

- Μπα κοπέλα μου δεν μπορώ...

- Μα έλα παππού να κάνεις μια προσπάθεια θα σε βοηθήσω εγώ...

- Δεν μπορώ κορίτσι μου, μην επιμένεις.

- Θα επιμείνω παππού, έλα που σου λέω... Είπε γελώντας η κοπέλα.

Μπήκε ο παππούς μέσα, πήγε με την κοπέλα, τέλειωσε μαζί της σαν να ήταν 20χρονος.

Σαστισμένη η κοπελιά γυρίζει και του λέει.

- Γιατί έλεγες ότι δεν μπορείς παππού; Εσύ είσαι καλύτερος από όλους όσους έχω πάει.

- Δεν κατάλαβες καλά κορίτσι μου... Να κάνω την πράξη μπορώ, να πληρώσω δεν μπορώ.....!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)