Ο πιλότος και το παντελόνι του επιβάτη... (Ανέκδοτο)



Σε μία υπερατλαντική πτήση ο πιλότος μιλάει στους επιβάτες:
<<Κυρίες και κύριοι, σας καλωσορίζω στην πτήση 747 από Αθήνα για Νέα Υόρκη. Θα έχουμε ένα όμορφο ταξίδι, ο καιρός είναι υπέροχος και...ωχ,ωχ, πρόσεχε, πέφτει, Θεούλη μου................>>
Μετά από αυτό σιωπή....

Μετά από λίγα δευτερόλεπτα ο πιλότος συνεχίζει να λέει χαμογελαστός:
<<Συγγνώμη για πριν αλλά η αγαπημένη μας αεροσυνοδός έριξε κατά λάθος το ζεστό καφέ πάνω μου.... Δεν μπορείτε να φανταστείτε πως έχει γίνει το παντελόνι μου μπροστά χαχα>>!!
Και τότε ακούγεται ένας επιβάτης να λέει με τρομαγμένη φωνή:
<<Εμένα να δεις μεγάλε, πως έγινε το παντελόνι μου από πίσω...>>

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)