Σάββατο, 8 Αυγούστου 2015

Ο πιλότος και το παντελόνι του επιβάτη... (Ανέκδοτο)



Σε μία υπερατλαντική πτήση ο πιλότος μιλάει στους επιβάτες:
<<Κυρίες και κύριοι, σας καλωσορίζω στην πτήση 747 από Αθήνα για Νέα Υόρκη. Θα έχουμε ένα όμορφο ταξίδι, ο καιρός είναι υπέροχος και...ωχ,ωχ, πρόσεχε, πέφτει, Θεούλη μου................>>
Μετά από αυτό σιωπή....

Μετά από λίγα δευτερόλεπτα ο πιλότος συνεχίζει να λέει χαμογελαστός:
<<Συγγνώμη για πριν αλλά η αγαπημένη μας αεροσυνοδός έριξε κατά λάθος το ζεστό καφέ πάνω μου.... Δεν μπορείτε να φανταστείτε πως έχει γίνει το παντελόνι μου μπροστά χαχα>>!!
Και τότε ακούγεται ένας επιβάτης να λέει με τρομαγμένη φωνή:
<<Εμένα να δεις μεγάλε, πως έγινε το παντελόνι μου από πίσω...>>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάμε βόλτα στο κέντρο της Αθήνας

Ένα όμορφο Σάββατο του Ιουνίου κατέβηκα μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας. Συγκεκριμένα Σύνταγμα και Ερμού. Είχε αρκετό κόσμο γιατί ήταν μια ...