Ένα μυστικό για φυσική επανόρθωση των μαλλιών σας.

Κατά καιρούς σας έχω γράψει διάφορες συμβουλές για τα μαλλιά σας. Εγώ έχω πολύ λεπτή τρίχα και με τις διάφορες βαφές που κάνω τα ταλαιπωρώ αρκετά. Ειδικά τώρα το καλοκαίρι με τον ήλιο και την θάλασσα.

Τον τελευταίο καιρό μία φορά την βδομάδα τουλάχιστον 2 ώρες πριν λουστώ (ακόμα και την ώρα που είμαι στη παραλία), βάζω από την ρίζα μέχρι τις άκρες δαφνέλαιο. Το δαφνέλαιο βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, θρέφει, ενυδατώνει, αναζωογονεί και ενδυναμώνει τα μαλλιά. Εγώ αγόρασα από το φαρμακείο το messinian spa που είναι 100% natural product. Άλλη λύση είναι και το ελαιόλαδο. 

*Πρέπει πριν την χρήση να ξέρετε αν είστε αλλεργικοί.

                               


  Τιμή: 5.90 τα 100ml

Μ. Στρατή



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)