Αφού ξέρεις τι ρωτάς; :·)


Είναι μερικές ερωτήσεις που μας κάνουν οι άλλοι ή κάνουμε εμείς σε αυτούς που κατά την γνώμη μου είναι άκυρες. 
Τι θέλω να πω με αυτό;
Ότι τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. 

Σας έχω μερικά παραδείγματα για να καταλάβετε.

1) Χτυπάει το τηλέφωνο γύρω στις 8.00 το πρωί το σηκώνεις και ακούς την φίλη σου να σου λέει:
-Ξύπνησες; 
- Οχι κοιμάμαι ακόμα, σου μιλάει ο αυτόματος...

2) Κάνει πολύ ζέστη έξω, η θερμοκρασία στους 40 βαθμούς. Εσύ λιώνεις σαν παγωτό. Σε βλέπει ο άλλος και ρωτάει το άκυρο:
- Ζεσταίνεσαι;
- Όχι μωρέ! Ίδρωσα από τον πανικό μου που σε είδα...

3) Είσαι στον όμορφο καναπέ σου και βλέπεις τηλεόραση. Έχει πάει 12.00 το βράδυ και εσύ χασμουριέσαι συνέχεια τα τελευταία 5 λεπτά. Ακούς τον/την σύζυγο να σου λέει:
-Νυστάζεις;
Τώρα εσύ τι απαντάς; 
-Όχι είμαι ματιασμένος/νη, μπορείς να με ξεματιάσεις;

4) Τρέχεις γρήγορα να προλάβεις τις δουλειές του σπιτιού. Σε κάποια φάση χτυπάς το δαχτυλάκι του ποδιού σου στην γωνία του τραπεζιού. Πεθαίνεις από τον πόνο, λυγίζεις στα δύο. Η ερώτηση του άλλου:
- Ωχ! Πόνεσες;
- Όχι καλέ. Κάνω μετάνοιες στην Παναγία για το καλό που μου έκανε...

5) Σε παίρνει ο άλλος στο τηλέφωνο του σπιτιού και σε ρωτάει την μαγική φράση:
- Έλα ρε, σπίτι είσαι;
- Όχι μωρέ, είμαι παντού και πουθενά όπως λέει το άσμα...

6) Γυρίζεις στο σπίτι πτώμα από την δουλειά και σου λέει ο/η σύντροφος:
- Ήρθες;
Τώρα εσύ τι απαντάς;
- Μόλις έστρψα στην γωνία, άντε να δεις αν έρχομαι;

Αυτά για τώρα. Θα υπάρχει και συνέχεια... :·)

Μ. Στρατή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)