Ο παππούς και ο ιερέας (ανέκδοτο)


                                          
Ένας παππούς πάει στον ιερέα της ενορίας του να εξομολογηθεί:
- Πάτερ έχω ένα μεγάλο μυστικό και πρέπει να το βγάλω από μέσα μου μήπως και αισθανθώ καλύτερα.
- Πες μου τέκνο μου.
- Όταν μας πολεμούσαν οι Γερμανοί το 1940, ένα χειμωνιάτικο βράδυ χτύπησε την πόρτα μου μια γυναίκα. Ήταν φοβισμένη και μου είπε να την κρύψω κάπου γιατί την έψαχναν να την σκοτώσουν.
- Συνέχισε τέκνο μου.
- Την έκρυψα στο κελάρι. Όμως εκείνη μετά από μέρες ήθελε να μου ξεπληρώσει την χάρη που της έκανα με το να κάνει σεξ μαζί μου. Και εγώ έκανα. Μεγάλη αμαρτία ε;
- Μην το λες αυτό τέκνο μου.Ήταν οι καταστάσεις τέτοιες, ο πόλεμος, δεν πειράζει είσαι συγχωρεμένος.
- Να είσαι καλά πάτερ μου. Μου βγάλατε ένα μεγάλο βάρος από την καρδιά μου. 
Α! Και κάτι άλλο πριν φύγω...
- Σε ακούω τέκνο κου.
- Μπορώ να της πω ότι τέλειωσε ο πόλεμος;

stratimina68.blogspot.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν