Ο γάιδαρος, το άλογο και τα έπαθλα...



                                                 
    
Είναι που λέτε μέσα στη μέση του δρόμου ένας γάιδαρος και ένα άλογο και έχουν πιάσει "ψιλή" κουβέντα.
Λέει σε κάποια φάση το άλογο στο γάιδαρο:
-Τι καθόμαστε ρε φίλε και τα λέμε μέσα στο δρόμο; Έλα πάμε σπίτι μου, εδώ πιο κάτω μένω.
-Πάμε, του λέει ο γάιδαρος.
Μόλις έφτασαν στο σπίτι και όση ώρα έφτιαχνε το άλογο ένα καφεδάκι, ο γάιδαρος έβλεπε τα δεκάδες μετάλλια που είχε στο τοίχο.
- Πω πω! Πολλά μετάλλια φίλε μου! Πότε τα πήρες;
- Δεν είναι τίποτα φίλε μου! Απλά όταν ήμουν μικρός έτρεχα σε αγώνες...
Ο γάιδαρος φεύγοντας κάλεσε το άλογο να πάει σπίτι του για καφέ την επόμενη μέρα.
Σκεφτόνταν τι να κάνει για να το εντυπωσιάσει. Πήγε λοιπόν και έβαλε στο τοίχο φωτογραφίες με μια ζέβρα. 
Την επόμενη μέρα μπαίνοντας το άλογο στο σπίτι του γαϊδάρου βλέπει όλες αυτές τις φωτογραφίες και ρωτά:
- Φίλε μου, τι είναι όλες αυτές οι φωτογραφίες;
- Σιγά μωρέ, δεν είναι κάτι σημαντικό, απλά όταν ήμουν μικρός έπαιζα στην Γιουβέντους...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)