Παραμύθι ή γεγονός με άλλους ήρωες;

Μια φορά και ένα καιρό στη ζούγκλα, είχε βγάλει το λιοντάρι, (βασιλιάς της ζούγκλας), φιρμάνι, να μαζευτούν μερικά ζώα που ήθελε να τους μιλήσει.
Κάλεσε λοιπόν την τίγρη, τον ελέφαντα, την καμηλοπάρδαλη, την χελώνα, το πούμα, το φίδι και τον λαγό.
Μόλις είχαν συγκεντρωθεί όλα το λιοντάρι άρχισε να λέει:
- "Σας κάλεσα όλους εδώ γιατί έχω να σας πω κάποια σημαντικά πράγματα".
- "Τι συμβαίνει αρχηγέ"; είπαν τα ζώα.
- "Στη ζούγκλα αυτοί πρέπει να επιβιώσουν οι πιο δυνατοί! Θα γίνουν αγώνες δρόμου λοιπόν και θα λάβετε μέρος όλοι. Αυτός που θα βγει τελευταίος θα φύγει από την ζούγκλα".

Έτσι και έγινε.

Όλα τα ζώα πήραν θέση στη γραμμή εκκίνησης και όταν ακούστηκε το "μπαμ" άρχισαν να τρέχουν.
Όπως καταλαβαίνετε ο αγώνας αυτός ήταν άνισος.
Η χελώνα βγήκε τελευταία ενώ κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια και σωματική και ψυχική.
Τότε ο βασιλιάς είπε:
-"Όπως κατάλαβες κυρά χελώνα θα φύγεις από την ζούγκλα. Αφήνεις ότι έχεις και δεν έχεις σε εμάς και φεύγεις".
-"Μα βασιλιά, αυτός ο αγώνας δεν ήταν δίκαιος. Έχω γράψει την δική μου ιστορία μέσα σε αυτό τον τόπο. Δεν μπορώ να φύγω έτσι".
Και το λιοντάρι με ύφος, είπε στη χελώνα:
- "Μη προσπαθείς να δικαιολογηθείς, έτσι είναι οι αγώνες, άλλοι κερδίζουν, άλλοι χάνουν. Εγώ σου έδωσα την δυνατότητα να κερδίσεις, εσύ δεν μπόρεσες".
Και η χελώνα:
- "Η δυνατότητα που λες πως μου έδωσες, ήταν ένα ψέμα. Το ξέρεις καλά, όπως το ήξερα και εγώ από την αρχή. Πρόσεχε όμως λιοντάρι μην έρθει κάποια μέρα που θα πέσεις εσύ στην παγίδα που "στήνεις" για τους άλλους".
Αυτά είπε η χελώνα και αποχώρησε από την ζούγκλα με το κεφάλι ψηλά.

Από τότε έζησε εκείνη καλά και εμείς....χειρότερα!

Μ.Στρατή



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)