Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2013

Ο θείος,ο συμβολαιογράφος και ο Τοτός..

Πεθαίνει ο θείος του Τοτού και μετά από 40 μέρες ανοίγει η διαθήκη από τον  συμβολαιογράφο της οικογένειας.
Όλοι είναι μαζεμένοι για να ακούσουν,μαζί και ο Τοτός.

Κάποια στιγμή ο συμβολαιογράφος αρχίζει να διαβάζει:
- Στην θεία Κατερίνα αφήνω το εξοχικό μου. 
Στον ξεδελφό μου τον Γιώργο, αφήνω το διαμέρισμά μου στην Θεσσαλονίκη . Στην γυναίκα που αγάπησα και στο παιδί μου, αφήνω την υπόλοιπη περιουσία μου, αξίας 4.000.000 ευρώ. Στον αδερφό μου δεν αφήνω τίποτα.

Έξαλλος  ο πατέρας του Τοτού λέει:
-Δεν το πιστεύω, καταρχήν ο αδερφός μου δεν είχε γυναίκα ούτε παιδιά.
Και ο Τοτός απευθυνόμενος  στη μαμά του:
- Είδες μαμά, δεν μας ξέχασε ο μπαμπάς...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάμε βόλτα στο κέντρο της Αθήνας

Ένα όμορφο Σάββατο του Ιουνίου κατέβηκα μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας. Συγκεκριμένα Σύνταγμα και Ερμού. Είχε αρκετό κόσμο γιατί ήταν μια ...