Ο θείος,ο συμβολαιογράφος και ο Τοτός..

Πεθαίνει ο θείος του Τοτού και μετά από 40 μέρες ανοίγει η διαθήκη από τον  συμβολαιογράφο της οικογένειας.
Όλοι είναι μαζεμένοι για να ακούσουν,μαζί και ο Τοτός.

Κάποια στιγμή ο συμβολαιογράφος αρχίζει να διαβάζει:
- Στην θεία Κατερίνα αφήνω το εξοχικό μου. 
Στον ξεδελφό μου τον Γιώργο, αφήνω το διαμέρισμά μου στην Θεσσαλονίκη . Στην γυναίκα που αγάπησα και στο παιδί μου, αφήνω την υπόλοιπη περιουσία μου, αξίας 4.000.000 ευρώ. Στον αδερφό μου δεν αφήνω τίποτα.

Έξαλλος  ο πατέρας του Τοτού λέει:
-Δεν το πιστεύω, καταρχήν ο αδερφός μου δεν είχε γυναίκα ούτε παιδιά.
Και ο Τοτός απευθυνόμενος  στη μαμά του:
- Είδες μαμά, δεν μας ξέχασε ο μπαμπάς...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)