Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2013

Ο γάιδαρος και ο κλέφτης!

Συζητούν ο μπαμπάς γάιδαρος με το παιδί  γάιδαρο:
-Μπαμπά είμαι παντρεμένος;
-Όχι παιδί μου δεν είσαι.
-Εσύ είσαι μπαμπά;
-Ναι,εγώ είμαι!
-Γιατί εσύ είσαι παντρεμένος και εγώ όχι;
-Γιατί παιδί μου για να είσαι παντρεμένος πρέπει να είσαι μεγάλος Γάιδαρος!!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Δυο φίλοι συναντιούνται μετά από χρόνια.

Ρωτάει ο ένας τον άλλο:

-Τι κάνεις φίλε μου,πως είναι η οικογένεια τα παιδιά σου;

- Δόξα το θεό ο ένας έγινε αστροφυσικός, ο άλλος γιατρός, η κόρη χημικός και ο μικρός μου έγινε κλέφτης !


- Έχεις τόσο μορφωμένα  παιδιά και κρατάς τον αλήτη μέσα στο σπίτι; 
Γιατί δεν τον διώχνεις; 


- Γιατί μόνο αυτός φέρνει λεφτά στο σπίτι, οι άλλοι είναι άνεργοι!

--------------------------------------------------------------------------------------------------


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάμε βόλτα στο κέντρο της Αθήνας

Ένα όμορφο Σάββατο του Ιουνίου κατέβηκα μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας. Συγκεκριμένα Σύνταγμα και Ερμού. Είχε αρκετό κόσμο γιατί ήταν μια ...