Ώρα για λίγο γέλιο!


- Πώς λένε τον φίλο του Asterix, που ειναι DJ?

- In the mix!
///////////////////////////////////////////////////////////

-Τι βρήκαν ένας τράγος και ένα ελάφι όταν έπεσαν σε ένα πηγάδι;
- Τραγελαφικό θάνατο!!
//////////////////////////////////////////////////////////
Δυο αρνάκια συζητούν το Πάσχα!
-θέλεις να βγούμε μαζί σήμερα;
-Α, δεν μπορώ έχω γύρισμα!

///////////////////////////////////////////////////////

Ρωτάει ο Τοτός την μαμά του:

- Μαμά είναι αλήθεια πως τα παιδιά τα φέρνει ο πελαργός; 
- Ναι παιδί μου! 
- Μαμά είναι αλήθεια πως τα δώρα μου τα φέρνει ο Άγιος Βασίλης; 
- Ετσι είναι παιδάκι μου!
- Μαμά είναι αλήθεια πως το ψωμί μας το δίνει ο καλός θεούλης;
- Ετσι είναι Τοτέ μου!
-Είναι αλήθεια ότι όταν ήμουν άρρωστος, εσύ ξενυχτούσες δίπλα στο κρεβάτι μου;
-Αλήθεια είναι παιδί μου!
- Τότε ρε μαμά..... τον μπαμπά τι τον θέλουμε;

stratimina68.blogspot.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γυναικεία tips ομορφιάς

Η "μηχανή" του περήφανου μπαμπά (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Μοσχάρι νουά με τυρί και ζαμπόν