Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2013

Ώρα για λίγο γέλιο!

- Πώς λένε τον φίλο του Asterix, που ειναι DJ?
- In the mix!
///////////////////////////////////////////////////////////
-Τι βρήκαν ένας τράγος και ένα ελάφι όταν έπεσαν σε ένα πηγάδι;
- Τραγελαφικό θάνατο!!
//////////////////////////////////////////////////////////
Δυο αρνάκια συζητούν το Πάσχα!
-θέλεις να βγούμε μαζί σήμερα;
-Α, δεν μπορώ έχω γύρισμα!

///////////////////////////////////////////////////////

Ρωτάει ο Τοτός την μαμά του:
- Μαμά είναι αλήθεια πως τα παιδιά τα φέρνει ο πελαργός; 
- Ναι παιδί μου! 
- Μαμά είναι αλήθεια πως τα δώρα μου τα φέρνει ο Άγιος Βασίλης; 
- Ετσι είναι παιδάκι μου!
- Μαμά είναι αλήθεια πως το ψωμί μας το δίνει ο καλός θεούλης;
- Ετσι είναι Τοτέ μου!
-Είναι αλήθεια ότι όταν ήμουν άρρωστος, εσύ ξενυχτούσες δίπλα στο κρεβάτι μου;
-Αλήθεια είναι παιδί μου!
- Τότε ρε μαμά..... τον μπαμπά τι τον θέλουμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάμε βόλτα στο κέντρο της Αθήνας

Ένα όμορφο Σάββατο του Ιουνίου κατέβηκα μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας. Συγκεκριμένα Σύνταγμα και Ερμού. Είχε αρκετό κόσμο γιατί ήταν μια ...