Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2012

Αχ αυτές οι Κυριακές!

Αλλη μια Κυριακή ξημέρωσε!
Μια ακόμα Κυριακή απο αυτές που μου φέρνουν θλίψη!
Μη με ρωτήστε το λόγο,στην ουσία δεν υπάρχει λόγος.
Αν αφαιρέσει  κανείς όλα αυτά που μας ενοχλούν όλους λόγω κρίσης,άλλο τίποτα δεν υπάρχει για να μου προκαλεί αυτή την άσχημη διάθεση!
Είμαι μαζί με την οικογένεια μου,είμαστε καλά στην υγεία μας,όλα μια χαρά!
Τι να συμβαίνει λοιπόν που όσο και αν εχω προσπαθήσει να το αλλάξω,όλα αυτά τα χρόνια,συνεχίζει και με τυραναει;
Στο μόνο που εχω καταλήξει ότι θα ειναι κάποιο σύνδρομο απο την παιδική μου ηλικία.
Τότε που τις Κυριακές, διαβάζα με τις ώρες και την επόμενη μέρα είχε σχολείο!
Θα μου πεις πάλι και τις άλλες μέρες διαβάζες δεν ενιωθες όμως έτσι.
Οχι μόνο τις Κυριακές!!!
Δεν ξέρω,ίσως επειδή ξεκινάει μια καινουρια βδομάδα με όλα όσα μας περιμένουν,γνωστά και άγνωστα.
Τέλος πάντων ειναι κάτι που ήθελα να το μοιραστώ.
Μπορεί να υπάρχουν και άλλοι σαν και μένα!
Ελπίζω κάποια στιγμή να έρθει κάποια Κυριακή που η θλίψη δεν θα με επισκεφθεί !
Ουφ!μακαρι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η μαϊμού και η σαύρα. (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

Μια μικρή σαύρα κάνει την βόλτα της μέσα στο δάσος. Όπως προχωρούσε βλέπει πάνω σε ένα δέντρο μια μαϊμού να καπνίζει μπάφους. - Καλά ...